سمساری (فیلم ۲۰۱۳)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سمساری
تصویری از فیلم
اوکراینیЛомбард
کارگردانLiubomyr Levytskyi
تهیه‌کنندهAndriy Savenko
نویسندهLiubomyr Levytskyi
موسیقیYuriy Hrom
فیلم‌بردارOleksiy Khoroshko
توزیع‌کنندهB&H Film Distribution Company
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳ (۲۰۱۳-09-۱۹)
مدت زمان
90 دقیقه
زباناوکراین

سمساری (اوکراینی: Ломбард Ломбард) فیلمی ماجرایی و جنایی به کارگردانی لیوبومیر لویتسکی است. اولین نمایش در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳ در اوکراین برگزار شد.[۱][۲][۳]

داستان[ویرایش]

صحنه در زمان حال در شهر انتزاعی لمبرگ اتفاق می‌افتد. تصویر از سه خط داستانی تشکیل شده‌است که هوشمندانه در هم تنیده شده‌اند. شخصیت‌های اصلی - دو پسر لمبرگیایی، مارک و یاشا (دنیس نیکیفوروف و پاولو پیسکون)، خیابان را می‌شناسند و می‌دانند چگونه هر چیزی را که برای زندگی نیاز دارید به دست آورند. مارک یک راهزن نجیب نامید، و یاشا، برعکس، همه چیز با کمک هوش تصمیم می‌گیرد. برادران با گذشتن از پیچ و تاب‌های دشوار در جوانی، شروع به جستجوی ثبات می‌کنند. یکی از آن روزها بود که خبر ارث را می‌گرفتند. آنها در یک مغازه گروفروشی شناخته می‌شوند و صاحب آن در حال حاضر عموی آنها فلیکس است. با رسیدن به گروفروشی برای بچه‌هایشان، مخالفت شدیدی دریافت می‌کنند. مارک و یاشا تصمیم می‌گیرند: هر راهی برای به دست آوردن ارثیه. نظرات آنها متفاوت است و هر کدام طرح خود را ارائه می‌دهند.

منابع[ویرایش]

  1. "Фільм "Ломбард" Любомира Левицького виходить у четвер в широкий прокат — "Високий Замок"". Archived from the original on 2015-01-03. Retrieved 2016-03-15.
  2. Любомир Левицкий не готов привезти «Оскар» в Украину, но в его фильме снялся украинский Антон Ельчин! — Starbom.com
  3. Головний герой українського фільму «Ломбард» Денис Нікіфоров навіть не буде дивитися цей фільм — «УРА-інформ»